quintuz

Alla inlägg under augusti 2011

Av Solveig Jansson - 15 augusti 2011 20:23

Jaha då var semestern över för denna gång,,tur att man har några veckor kvar att ta ut senare i höst

Har allting blivit som jag tänkte dom här veckorna... Nejdå,,, jag har inte alls skött mig och gjort det jag planerade,,, men har man semester så har man,,,kommer väl fler dagar

Jag tror att det blir lättare nu när jag börjar jobba igen,, då vet man att man måste fixa saker,, går inte att säga att jag är ledig i morogn också så då kan jag göra det eller säga att bantning och motion det kan jag börja med en annan gång

Jag måste ta tag i mitt liv och må bättre

ameya, barnbarn, har varit hos mig hela helgen och även måndag,,, nu är det tyst, ingen som babblar hela tiden,, själv säger hon att hon inte alls babblar,,,vet nog inte vad det betyder för nog babblar hon allt

Från o med i morgon ska mitt nya liv börja

Av Solveig Jansson - 1 augusti 2011 16:05

Ingenting blir som man planerar,, kom jag ner på gym något första veckan.. Nejdå inte en enda gång. Kanske bäst att inget planera.

Hoppas min 2;ndra  semestervecka bli bättre.. kommer jag bara igång så går det bättre

I helgen har jag varit kattvakt och sen har mitt barnbarn varit hos mig.. Idag är jag hundvakt.... jag tror aldrig jag tittat på så mycket filmer som idag och suttit vid datorn samtidigt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards