quintuz

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Solveig Jansson - 21 juli 2011 21:38

Jaha då har man alltså en blog igen,,, den andra bara försvann ut i rymden med innehåll och allt och det utan förvarning

På denna sida ska jag skriva om min väg till ett bättre liv och med det menar jag att komma igång med träningen igen för att livet ska bli lättare att leva och att värken i kroppen ska avta... Jag tror ju mer på rörelse av kropp än en massa tabletter

Kommer även att handla om mina fritidsintresssen med bilder och text  

Semestern börjar på måndag och det tycker jag är ett bra tillfälle att sätta igång,, kanske inte fullt till att börja med utan ta det lite försiktigt i början men att det händer något varje dag iallafall.. Börjar man för hårt är väl risken att man tappar lusten och har man sen ont i varje del av kroppen så får man väl ta det lugnt i början.

Jag lovar att skriva varje dag vilka olika saker jag gjort och har jag fuskat någon dag så ska jag vara ärlig och skriva även dom dagarna

Viktnedgång skrivs bara en gång i veckan... Mål med den kommer jag också att sätta upp och belöning ska det också vara så man har något att se fram mot

Kanske lovar jag för mycket men jag måste göra något åt mitt liv

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards