quintuz

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Solveig Jansson - 28 juli 2011 14:31

 Dagen har varit ganska seg,,,kom hem sent i natt efter en dagsresa till åland. Njöt av god mat och vackert väder och givetvis goda vänner.

Man åt av denna buffe så man trodde man skulle spricka,,,öl o vin kunde man hämta hur många glas   man ville men för min del så blev det 7up   eftersom jag skulle köra bilen senare

Satt ute på däck och bara njöt av sol och blåst... men det var nog mest fartvinden som blåste för det gungade inte så mycket... det var ju bra  


Idag har det inte blivit något gjort av det jag skullegöra av min motion för att minska min vikt något... får väl gottgöra det i helgen då jag inte la in några pass


Jag har varit hos en granne och fått massor med mattrasor..jätteglad för detta

en del var redan klippta och det är ju ännu bättre

gäller bara att jag tar mig i skinnet och sätter igång med klippning av dom andra. tycker väl att jag ska hinna med något under min semester, annars är det ju ett bra vinterjobb

på söndag är det dags att redovisa min motion och viktnedgång.... eller upp,, man vet ju inte  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards